Monday, June 11, 2012

Berehat sebentar menimba ilmu

In the name of Allahu Alim..

Pergi ke pasar melalui titi ,
Terjelepok sikit patah gigi ,
sudah puas kita bercuti ,
cuti sekolah kembali lagi..

hihihi..
Okeyy , setelah 2 minggu bercuti ,
kini , tiba masanya untuk kita menjalankan tugas sebagai pelajar semula..
Menuntut ilmu untuk berjaya di masa hadapan.

Jadi , saya bila dah sekolah , tiada masa sangat untuk mengepost.
Dalam tempoh ini  , saya tidak akan mengepost akhbar baru melainkan saya ada masa.
Ceh , macam x ada masa langsung :p
Yelah , balik sekolah jam 6 , malam siapkan kerja sekolah. Lagi2 , peperiksaan akan menjelma.
Beribu kemaafan untuk semua pembaca.
Insha Allah , jika saya rajin , saya akan cuba untuk post akhbar terbaru. [akhbar? , Eceh , ayat...]

Wsalam..
Moga Allah redha ^^