Sunday, April 3, 2011

salam..
buat semua sahabat yg saye kasihi..
sahabat..
setiap pertemuan adanya perpisahan..
 tapi tatkala perpisahan aku terasa yg engkau pergi buat selama-lamanya..
aku terasa yg aku tidak boleh menerima hakikat ini..
setiap detik aku menangis
tetapi akhirnya aku memaksa diriku untuk menerimanya dengan berat hati..
sahabat..
aku akan sentiasa mendoakan  kebahagiaanmu di akhirat sana..
akan ku doakan agar kita akan bahagia di dalam syurga..
walaupun aku terpaksa berdoa dalam keadaan mengimbas kembali kisah silam
yg mengandungi mutiara mutiara manis dan pahit..
sahabat..
akan selalu ku ingat kata kata hikmah yg kau sampaikan kepadaku..
YA ALLAH..
aku hambamu ingin bermohon agar kau rahmati sahabatku ini sentiasa..
ampuni dosa dosanya..
jadikanlah kami sebagai hamba hambamu ygsolah,yg berada disisimu ..
iringkanlah kami ke dalam syurgamu yg penuh kenikmatan bersama..




Moga Allah redha ^^